نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
توافق بر سر پوگبا ؟؟

توافق بر سر پوگبا ؟؟

با توجه به فصل نقل و انتقالات بحث انتقال بازیکنان دوباره داغ می شود و بازیکنانی که مدنظر باشگاه های دیگر باشند پیشنهادهایی را دریافت خواهند کرد .

یوونتوس نیز ستاره هایی دارد که خواهان زیادی دارد و تیم های بزرگ و ثروتمند برای خرید آن ها برنامه ریزی کرده اند . یکی از این بازیکنان پُل پوگبا است که با وجود سِن کم ، تیم های زیادی از جمله پاریس سن ژرمن و رئال مادرید او را می خواهند .

در همین رابطه ، توتو یووه به نقل از Teinteresa.es نوشت که دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید در ژوئن ِ گذشته بر سر ِ انتقال پوگبا با هم توافقاتی محرمانه کردند .

توتو یووه اشاره کرده که در جلسه ای که ماروتا ، پـرز و زیدان در آن حضور داشتند یوونتوس و رئال در تاریخ 9 ژوئن با هم توافق کردند که پوگبا را در آینده به رئال منتقل کنند

البته در این جلسه در مورد ِ موارد دیگر هم بحث شد که یکی از مهم ترین موارد ، بحث ِ انتقال ایگواین به یوونتوس بود که در آخر دیده شد که این انتقال صورت نگرفت و این بازیکن به ناپل رفت .

همچنین توتو اشاره کرده که قرارداد ِ پوگبا تا آخر ِ 2016 است و اگر قرار به انتقال ِ پوگبا به رئال باشد ، این بازیکن هرگـز با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو فروخته نمی شود .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: